Lucka 1 i Tacksamhetskalendern



LUCKA 1 i Tacksamhetskalendern

Idag är jag tacksam över att jag har ett väldigt
givande jobb med ungdomarna på fritidsgården.
Ibland får man de där stunderna, samtalen och
ögonblicken med någon eller några av ungdomarna
då man känner att man får ett riktigt viktigt samtal.
När man känner att man gör skillnad och gör något viktigt.
Det är de stunderna som gör jobbet!

På bloggen Mindfulnessmamma läste jag om tacksamhetskalendern,
som går ut på att man varje dag skriver ett inlägg med något man är tacksam över.
Jag hänger på den kalendern,
det blir min julkalender iår.



Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du också skriver!

2011-12-01 @ 21:54:58
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0