HAPPY NEW YEAR!



GOTT NYTT ÅR
vill jag önska er alla som
brukar läsa min blogg.

Jag tycker nyårsafton och speciellt tolvslaget,
är något speciellt.
Det visar liksom hur nästa år kommer
att bli, i vilket tecken kommande år
kommer gå.

Idag har vi varit på Ormberget igen,
vilket nästan hela Luleå verkar ha varit.
MYCKET folk var det, men ändå sådär
mysigt, lite speciellt med dagen.

Nu ska vi strax iväg till en familj uppe på Kronan
och fira in det nya året,
eller vi är nog hemma igen till tolvslaget då våra
barn inte direkt är några nattugglor.

Vi har delat upp lite på maten.
Nu ska vi fixa det sista innan vi drar iväg.

Hoppas DU får en världsbäst kväll
med någon du tycker om,
så ses vi nästa år igen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gott nytt år! Eller god fortsättning på det nya året kanske jag ska säga... för nu är 2012 igång!

2012-01-01 @ 00:47:14
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0