Äntligen fredag!



Tjuvstartade helgen med att vara ledig tillsammans med barnen idag,
och kunde det passa bättre att det var MASSA snö.
Barnen vill bara vara ute
och planen för morgondagen
var "imorgon ska jag ut och skotta direkt jag ätit frukost och så ska jag vara ute ända till lunch och efter lunch ska jag gå ut igen och skotta".

Idag har vi njutit fredag och kickat igång helgen,
en helg som består av lugn och ro,
snöskottning enligt sonen,
julgranspyntning
och
ett glöggmys med fina vänner på söndag eftermiddag.

Underbara härliga fredag,
med hela helgen framför sina fötter.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, ännu ett exempel på att barn ofta gör något för sakens skull, medan vuxna gör det för att det ska göras. Som att skotta =)

2011-12-11 @ 23:02:23
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0