Snabba Cash!

Snabba cash

Med blandade känslor har jag så äntligen läst ut den här boken,
Snabba Cash av Jens Lapidus.

Den kändes seg och det drog ut på tiden,
jag funderade på att ge upp boken,
men det tar emot att sluta läsa en bok man läst över halva.
Vilken bortslösad tid att inte läsa klart den?!

Men på slutet tog den sig och ikväll läste jag ut den,
spännande men helt annorlunda från filmen.
Läsvärd om man gillar såna här maffiaböcker.

Blev utdragen läsning och blev inte mer motiverad att läsa vidare
då jag har några böcker brevid sängen,
som jag riktigt längtar efter att få läsa.

Men nu änligen får jag börja,
ska strax krypa till kojs och påbörja Malva.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Malva är jag rätt säker på att du kommer att bli uppslukad av!

2011-09-01 @ 17:08:03
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion Thorneus

Det är jag redan :), kommer bara svisha till så är jag klar.

2011-09-01 @ 17:37:52
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0