Skattjakt för barnen

Idag när jag slutade jobbet susade jag iväg med Mondeon
till Storheden.
Handla lite mat, lite vin och en överraskning till barnen.
Ibland är det så kul att bara överraska de helt utan anledning.

Jag har länge spanat på de nya Legospelen,
där man själv bygger ihop spelplanen,
och sen spelar.



Medan jag fixade middagen drog Peter igång
en skattjakt som var lite klurig,
men skattjakter är ju alltid lika uppskattat.

Blev en rolig fredagsavslutning för hela familjen,
bara förberedelsen att bygga ihop spelet var nog skoj,
och sen blev det en spännande match,
som slutade med att Filip stod som 1a på prispallen.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Legospelen är kul! Bygge och spel i ett. V har samlat på sig flera stycken med tiden. Fick Ninjago-spelet idag.

2011-08-19 @ 22:23:03
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0