Shoppingtur med William



Idag hade jag och William bestämt oss för att åka in mot stan tillsammans,
lite smått och gått på listan,
till kalas och till William.

Första stoppet blev Hafva där vi inhandlade några paket,
som blev såhär fint inslagna.



Kalaset som William ska på imorgon är ett prinsesskalas så såklart blev det en prinsesspresent,
men William vill också vara en prinsessa.
Han valde noga ut vilken prinsesskrona han vill ha och föll slutligen för den här söta.



Han kommer bli så söt imorgon.

Imorgon är det också dags för första Knyttegången för William,
så lite nytt inhandlades även till det.

Då en del av skogsstunden är att fika ute i skogen,
behövde han en matlåda och en bra väska.





Planering och organiseringsmänniska som jag är,
började jag bli något stressad av att min kalender tar slut sista september.
Har mkt skoj att fylla i framöver.
Blev således en ny kalender för mig,
så roligt att fylla i en ny kalender med okladdade fina blad,
känns lite som man får ordning på livet
bara genom den.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilka fina knyttegrejer! Kul för lillebror att få gå nu. E ville inte gå Mulle den här gången. Räcker med dansen och gymnastiken kan jag faktiskt tycka också.

2011-08-27 @ 16:27:01
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Emelie - PT och kostrådgivare

Sv: Ja det är ju det..men fluga på väggen var en toppen idé, det är precis vad jag är ute efter :)

2011-08-27 @ 19:23:32
URL: http://bodybybeijer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0