Måndagslistan


iDAG MÅNDAG, ÄR JAG GLAD FÖR ATT:

*
jag även detta år ska vara med och göra fritiden spännande för ungdomarna på Björkskatan.

* jag om några dagar får min nya kamera (lite ytligt kanske :))

* jag möttes av härliga dofter från färsk basilika och fick gå igenom veckans kasse från Linas Matkasse.

* familjen är samlad även denna vecka med pappa Peter i Luleå.

* jag kom mig ut på en härlig morgonrunda på Ormberget innan jobbet.



Det här är fremte gången jag gör Måndagslistan som är en motivationslista för mig själv inför kommande vecka.
Det var på bloggen Jennyn jag hittade måndagslistan och fastnade för den.

Måndagslistan hjälper mig att stanna upp och tänka på vad jag har i mitt liv.

Häng på du också!


Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar att läsa din måndagslista, får en att tänka själv på vad man uppskattar :)

2011-08-24 @ 19:40:35
Postat av: Marion Thorneus

Du får också hänga med på måndagslistan,

skriv den för dig själv om du inte vill lämna ut den.

Det är en bra grej och funkar faktiskt.

2011-08-24 @ 22:28:05
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0