Måndagslistan


IDAG MÅNDAG, ÄR JAG GLAD FÖR ATT;

*
Jag ska få möta ungdomarna på Fritidsgården ännu ett läsår och ser fram emot nya utmaningar.

* Jag har så fina vänner som jag önskar att jag träffade lite oftare.

* Min älskade "gubbe" kommer hem på onsdag, åh vad vi saknar honom hela familjen.

* Mina barn trivs så oerhört bra på sin förskola med kompisar och personal.
 
Det här är fjärde gången jag gör Måndagslistan som är en motivationslista för mig själv inför kommande vecka.
Det var på bloggen Jennyn jag hittade måndagslistan och fastnade för den.

Måndagslistan hjälper mig att stanna upp och tänka på vad jag har i mitt liv.
Häng på du också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0