Kvällens 3 positiva

På en av mina favvobloggar, mindfulnessmamma,  fick jag inspirationen till
att börja med Kvällens 3 positiva.

Jag kommer inte lägga ut det på bloggen varje kväll lika flitigt som ovan nämnda bloggerska,
ibland bara för mig själv,
men ibland (som ikväll) delar jag med mig av mina tankar.

Kvällens 3 positiva hjälper en att stanna upp lite och fundera på dagen som gått,
och uppmärksamma 3 positiva saker som hänt.

Häng med du också,
även om du inte skriver det på en blogg,
så tänk på det innan du hoppar isäng om kvällen.

Då kör vi,
Kvällens 3 positiva.



1. Trots att det varit mkt kring oss idag och vi har flängt runt hela dagen, så har vi det harmoniskt hemma, där vi är trygga och kan stanna upp.

2. Det otroligt välkomnande och välordnade kalaset som William var bjuden på idag,
där både stor och liten kunde trivas.

3. Att slå in och ge bort fina paket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0