Kivijärviloppet!

 

Imorgon packar vi bilen och åker upp till stugan i Tornedalen,
närmare bestämt Kivijärvi.

Det har blivit tradition för barnen att delta i det traditionella loppet,
Kivijärviloppet.




Barnen springer 500 m och får medalj, klubba och välja ett pris från det stora prisbordet,
massa sponsorleksaker och dyl från Barnens Hus.

Själv tänkte jag premiärspringa loppet,
tror det blir 5 km terränglopp för mig.
Tror det räcker då det är delvis i skogen
och jag inte riktigt hunnit träna sista veckorna.

Ser fram emot det och känns kul att visa barnen
att man själv också är med och tävlar.

Återkommer med uppdatering från Tornedalen, stugan och loppet.


Kommentarer
Postat av: Anna

Lät riktigt kul funderade att anmäla mig till samma lopp som david sprang förra året fast 5km

Lycka till !

2011-08-11 @ 21:51:12
Postat av: Marion Thorneus

Vilket lopp är det? Inte kiviloppet va?

Det är kul att ha ett mål att sträva efter.

Idag kom information från Tjejmilen och börjar inse nu att det närmar sig, blir lite nervös :)

2011-08-11 @ 21:55:03
URL: http://marionsblogg.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lycka till! Kommer gå galant. 5 km är ju ingenting för dig.

2011-08-11 @ 22:09:35
URL: http://mindfulnessmamma.blogg.se/
Postat av: Marion Thorneus

Det är ju lite annan terräng än vad jag är van vid så 5 km känns lagom :).

Det kommer gå jättebra, mest bara en kul grej!

2011-08-11 @ 22:25:21
URL: http://marionsblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0